Pots contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte, per telèfon o correu electrònic.
Sí, col·laborem amb professionals especialitzats en assegurances, informàtica, protecció de dades i altres àmbits.
Sí, oferim serveis de PRL adaptats a l’activitat i la mida de l’empresa.
Sí, realitzem revisions i anàlisis de la informació comptable i financera.
Sí, oferim assistència i acompanyament durant inspeccions i requeriments administratius.
Sí, actuem com a representants davant de l’Agència Tributària i altres organismes quan és necessari.
Sí, gestionem la confecció i presentació de totes les obligacions fiscals periòdiques.
Sí, combinem l’atenció presencial amb assessorament telefònic i en línia.
El nostre tracte proper, la rapidesa en les respostes, la claredat en les explicacions i l’acompanyament constant al client.
El primer contacte sol ser informatiu, per conèixer la teva situació i oferir-te una proposta adaptada a les teves necessitats.
Sí, treballem tant amb autònoms com amb societats mercantils.
No. Cada client pot contractar únicament els serveis que necessita en funció de la seva situació i activitat.
El nostre despatx està situat al centre de Barcelona, cosa que ens permet atendre tant clients locals com d’altres zones.
Oferim tant assessorament integral com serveis específics en les àrees comptable, laboral, fiscal, auditoria, PRL i altres serveis complementaris.
Treballem principalment amb empreses i autònoms de diferents sectors que necessiten un assessorament professional, proper i adaptat a la seva activitat.


